Jag kanske borde vara lycklig nu.

Allt bara rullar på och jag hinner inte stanna upp och tänka efter eller ta tag i saker eller blogga. Det är skönt på ett sätt för att allt går så bra. Allt går verkligen jättebra och allt känns jättebra, förutom att vårt nya tvättmedel gör att allt kliar lite. Det går nästan lite för enkelt och bra just nu. Snart kommer det vara Januari och jag kommer inte ha någonstans att bo. Därför borde jag ta ta i mig själv snart. Men det är så skönt att bara flyta med och för en gångs skull bara njuta av nuet (vilket förövrigt är det värsta uttrycket jag vet).

Imorn börjar paketkalendern som jag och Becca ordnar till varann. Mitt första paket hänger redan ovanför min säng och jag är så otroligt nyfiken på vad det kan vara i det!!!

Nu ska jag sova, imorgon är det jobb igen. På Torsdag är det privat visning på museét och jag jobbar 14 timmar. På torsdag kommer även min bror på besök vilket ska bli så jävla underbart. På söndag åker han hem och jag jobbar 14 timmar igen för det är filmpremiär för en ny disneyfilm på Tate. Det kommer bli grymt. Mingel i The Turbine Hall. Hoppas på många kändisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0