Det är sjukt.

Hela vårt kollektiv är sjukt. Vi känner oss febriga och snoriga. Alla (utom penicillin-Bräl) är sloiga och går runt hemma i mjukisar. Är visserligen mysigt men fan. Känns så sjukt ovärt att ligga hemma när man är i London och skulle kunna vara på Brick Lane nu. Jag gör det bästa jag kan av situationen och passar på att se så många Flight Of The Conchords-avsnitt jag kan. Ska försöka ta mig till affären nu och köpa lite tröst-glass och läsk. Sånt är bra att ha. Är dock hemskt rädd för att vara sjuk första dagen på jobbet. Kanske inte super att börja med att sjukanmäla sig de två första dagarna man jobbar.

Är för övrigt aspeppad på kvällens valvaka. Den kommer ungefär innebära följande: Emma och Martina framför SVT-play. Helt okej. Är nervös, så mycket som står på spel. Förutom "vilka kommer vinna valet" är det intressant hur mycket röster miljöpartiet kommer få, vilka som blir vågmästare, om SD kommer in i riksdagen osv.osv. Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0