Repetition.

Vad fint det känns att ni är några stycken som tittar in här varje dag även fast jag skriver typ ett inlägg i månaden.

Jag mår bra, har det bra och allt känns bra. Jag har saknat Sverige rätt mycket de senaste dagarna. Saknar människorna, tystnaden och all natur. Jag låter som en tant. Men ja, saknar att bara sitta tyst liksom. Det är inte tyst någonstans här. Men här är bra på så många andra sätt.

Tate är fortfarande hemskt bra. I Söndags hade vi nyårsfest med tema twilight, vi fick cocktails och buffé och hade kypare som serverade cupcakes till efterrätt. Sen var det dansgolv och alla våra högsta, väldigt respekterade chefer hade tröjor som det stog "Team Jacob" på, och så röjde de på dansgolvet. Var en hemskt rolig syn. Beskriver arbetsklimatet rätt bra ändå. Det ska vara roligt.

En annan bra sak är alla fina människor som finns här, som på bara några månader har lärt sig att på direkten känna på sig om jag är ledsen och alltid, alltid frågar vad det är som är fel. Värt så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0