Biljett bokad.

Nu har jag bokat biljett till London. En enkelbiljett, ingen återvändo. Såklart hade jag bestlutsångest när jag skulle boka.

"Ska jag ta den billigare men sämre dag och tid? Ska jag ha avbeställningsskydd för 300 spänn extra? TÄNK om jag ångrar mig i sista stund. Jag KOMMER inte ångra mig, men tänk OM. Jag kanske blir sjuk. Då kan det ju vara bra att ha ett skydd, men annars är det ju 300 kronor i sjön. Tänk om Bräl inte kan komma och möta mig när jag kommer, då kanske jag vill ha en annan tid. Fast jag klarar mig ju själv iförsig. Kanske ska åka en annan dag? Eller nej... ÅÅÅÅH MAMMA OCH PAPPA HUR SKA JAG GÖRAAA? SÄG HUR JAG SKA GÖRA!!"

Men nu är det on. Så jävla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0