Sista dagen.

Det här skrevs i förrgår men glömde publicera mitt dumhuvve.

Det är sista dagen hemma nu. Försöker att bara tänka på hur roligt det ska bli att åka bort lite, men är egentligen lite ledsen också. Har aldrig varit borta så länge som jag ska vara borta nu. Inte ens hälften av det jag vill ha med mig kommer få plats i väskan. Är fundersam och förväntansfull och rädd på samma gång.

Men jag fick världens finaste present igår av mina vänner. Vi delade en prinsessstubbe och jag fick öppna paket. Massa småsaker som representerade var och en av brudarna. Sex&TheCity2, skor, tygpåse, sykit, örhängen, chips, nagellack och massa annat fint. Varsin skiva med massa bra musik också. Och ett jättefint rim.

Dessutom: världens bästa Londonguide från Martina. Ska göra allt som står där.

Älskardom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0