Paris, je t'aime!

I Torsdags klockan fem på natten åkte vi med tåget till Paris. När vi kom fram var klockan 9 och vi peppade för helgen med kaffe och croissanter. Sen fortsatte vi det i äkta fransk stil med promenerande, turistande, vindrickande och getostätande. På Fredagen kom Mellis och Ida också, efter ett besök på polisstationen på grund av ett rån mot Ida försökte vi peppa om för en fransk förfest på hostelet och utgång. Vi hamnade, efter ost och vin och baguetter, på indieklubb på Moulin Rouge. Så satans nöjda brudar. Bilder kommer nog så småningom. Var så himla fin weekend som kändes som minst en vecka men bara var fyra dagar. Idag tog jag och Becca tåget hem igen och de andra brudarna åker till Barcelona och Sverige. Vill alltid att vi ska vara i Paris tillsammans, det vore fint.

Känns ganska skönt att vara tillbaka i London, det känns ju lite som hemma nu. Imorn är det jobbvecka igen och jag är peppad på att lära mig mitt jobb det bästa jag bara kan. Ska bli världens bästa host. Dags att ta fram den fruktade vinnarskallen.

Idag har vi ätit kebab från hörnet och haft idol-maraton. Bra aktivitet för en Söndag. Har annars varit en deppig och tårfylld Söndag. Det är inte meningen att man ska tvingas se en av sina bästa vänners dödsannons när man bara är 20 år. Det är inte okej. Det var inte såhär det skulle bli. Fan i helvete för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0