Update.

Jag sitter på vårt rum, har sökt massa jobb hela kvällen och ätit yoghurt och knäckebröd med avocado. En så kallad stabil middag. Köpte Funeral med Arcade Fire idag på HMV. 7 pund, värt. Har lyssnat igen den två gånger nu. Love it. Har även köpt snortighta svarta byxor så nu ska jag bli rockbrud/poptjej igen har jag tänkt. Eller igen och igen, vet inte om jag någonsin har börjat eller slutat, men nu när jag har de två mest essentiella plaggen för en rockbrud här i London (skinnpaj och svarta tajta braller) kan jag gå all in.

Igår drack vi Cocktails på B@1 vid Liverpool Street Station. Var 241 (alltså två för en för er som inte riktigt hänger med). Beställde först Mai Tai. Var så stark och söt att jag var trött på den och lite salongsberusad efter två sugrörs-sipp. Då hade jag alltså ett fullt glas plus nästan ett fullt glas kvar. Herregud. Efter några Margaritas, en Mojito, några toalettbesök och ett samtal med en Australiensare var det dags att åka hem. Vi gick till McDonalds. Becca insisterade på att spara sin mat tills vi kom hem. När vi kom hem sprutade hon ut massa ketchup och senap på en assiett, käkade i sängen och vi såg på (läs somnade framför) film. SEN BLEV DET MASSA KETCHUP OCH SENAP KVAR OCH INGEN HAR TAGIT BORT DEN SÅ DET STINKER DET SENAP I RUMMET. Fan. Måste ta bort den nu.

Kommentarer
Postat av: M

HAHA

2010-09-07 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0