Upp till kamp!!!!!

Är fortfarande i deprimerad chock efter gårdagens nederlag. Är så satans besviken på alla som röstade på Sverigedemokraterna. Jag trodde att när det verkligen gällde skulle folk visa sig humana och inse vilket misstag de höll på att begå. Men vilka är ni? Har aldrig träffat någon som öppet varit Sverigedemokrat, Visa Er! Jag är även besviken på att ingen, varken de andra partierna eller media, vågade ta diskussionen innan. Ingen vågade sätta SD under luppen och visa för Sveriges befolkning vilka skit-åsikter de har, vilka svaga argument de har.

Förutom besvikelsen känner jag även en jävla kämparvilja. Upp till kamp, på riktigt. Vill åka hem, gå med i ett ungdomsförbund och bli statsminister på direkten. Banka i lite vett i skallen på folk.

Imorn är första dagen på mitt nya jobb. Är superdupernervis. Håll alla tummar och fingrar och tår är ni söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0