Fekke i Linghed.

Igår var det fest i Linghed. Massa folk, gamla OCH unga hade samlats för att fira Martinas 20-årsdag två månader för sent. Gratis sprit och mat och trevliga människor. När vi åkte dit sa vi i bilen att vi måste starta ett dansgolv för vi var så danssugna. Men det var så himla trevligt att sitta och hänga att jag inte hade en tanke på dans och plötsligt var klockan fem på morgonen och det var dags att sova. Då hade jag hunnit med att dricka groggar, prata i telefonen med Becca, diggat till mando med Per, kramat sönder Lisa, haft redhotparty i bilen, blivit facerapead och massa mer.

Dagen efter. Lite illamående. Vad-hände-igår-känslan. Minimarshmellows och gårdagens buffé till frukost. Hade kvalitetstid med Martina. Vi låg i varsin solstol och lyssnade på Florence Valentin (jag tänkte på när jag fick prata med Love och var världens lyckliaste) och hade det mysigt. Åkte in till stan med grabbarna och hängde på donken. Kändes konstigt att inte behöva vara den som fyller på ketchupbägarna om det var slut. Finns inget som jag älskar och hatar så mycket på samma gång som grabbiga grabbar.

Kommentarer
Postat av: ebba

det här är ju jättekonstigt emma. din blogg kom upp i mitt news feed på bloglovin, för att jag bevakat min kusin för jättelänge sen som hade den här adressen innan dig! världen är för liten ibland. konstigt.

2010-08-22 @ 18:07:03
URL: http://ebbaelisabeth.blogg.se/
Postat av: emma

men haha! mycket konstigt och lite roligt!

2010-08-22 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0