Sjuk och ynklig.

Åh vad det är tråkigt att vara sjuk. Igår började jag må hemskt illa på jobbet och var tvungen att åka hem. Sen spydde jag kanske tio gånger tills det inte fanns någonting kvar i min kropp. Då somnade jag helt utmattad och vaknade med förhoppningen att få gå till jobbet. Men nä, min kropp var fortfarande inte i form och jag hade dessutom fått massvis av röda utslag över hela kroppen. Kliar ihjäl mig. Så jag fick ringa och sjukanmäla mig, jag har tur som har världens snällaste chef. Imorn hoppas jag kunna jobba iallafall, är så ofantligt tråkigt att bara vara hemma och se hur klockan tickar. Sitta vid datorn i tio timmar. Vill hellre jobba, tjäna pengar och träffa roliga människor.

Har kommit fram till att min sjukdom troligtvis kommer från en mycket tveksam köttbit jag och minna stekte, alternativt saknad och sorg som kommer ikapp. Har hört att sorg kan ge fysiska utslag, jag undrar om det stämmer.


Imorgon kommer min kärakära sambo hem igen. Som jag har längtat efter henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0