Att bo med sin bästis.

Jag tycker att det är så himla härligt att bo med min bästa vän. Det enda negativa jag kan komma på är smittorisken som är rätt stor när man i stort sett sover på varann. Men annars är det ju helt amazing. Min roomie köper hem Sushi och Cola när man är som mest sugen på det och hon laddar ner alla avsnitt av Idol och ordnar Idol-maraton. Nyss hade vi liggande gympa till Mando Diao och hon hjälpte mig med mitt korsord som jag är för trött för att klara av. Sen kan man prata halva nätterna om man vill det också. Jag planerar att låna fina kläder av henne när hon minst anar det. Det är hur praktiskt och härligt som helst. Kan inte riktigt fatta att vi bodde i olika länder jättelänge och nu bor vi i samma rum. Awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0