Hell.

Idag var jag ledig och tog en sväng till British Museum. Alltså vad ska man säga. De hade hur mycket prylar som helst och man orkade inte ens kolla på hälften. De hade typ inget brittiskt konstigt nog utan mer egyptiskt och romerskt. Visst, det var coolt att se mumier. Men seriöst, är det meningen att man ska bli exalterad över en lerkruka från 1000-talet? Visst den är jättegammal, men det är bara några gubbar målade på. Vi har lerkrukor nu också, och vi har iphones och ipads liksom. DET är väl coolt om nåt. Därför gick jag till applestore efter det.

Blev stannad på gatan av en kille som representerade utsatta barn eller nåt och jag gick såklart med på att donera 10 i månaden till nåt som jag inte vet vad det är. Jag är så himla snäll men ångrar mig redan. Helvete. Är säkert lurad och kommer inte ha några pengar kvar på kortet nu och så kommer de ringa hela tiden och maila och helvete också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0