Long time.

Åh, typiskt. Nu var det så länge sen jag bloggade att jag har massa att berätta men orkar inte skriva allt! Kör en kort resumé. I Onsdags var jag och Martina på Notting Hills Arts Club. Var ungefär det roligaste någonsin. Vi beställde in en pitcher med en fruktig drink och dansade bland indiekidsen till alla favvolåtar. Sen skulle vi på fiskmarkad som öppnade klockan fem, så vi var vakna hela natten. Vi hittade inte marknaden. Fail! Men det var mycket mysigt att promenera runt hela staden i flera timmar mitt i natten helt ensamma. London är alltid dött mellan tre och sju. Det är konstigt.

I Torsdags var vi på ettårs-firandet av en liten kamerabutik-/ galleri. Var hemskt trevligt med öppen bar och cupcakes. Vi träffade en Martinas franska vän och hennes gäng, så när galleriet stängde vid tio hängde vi med dem vidare. De bjöd på kanelshots i stora glas och berättade om sina vuxna jobb, kindpussades och pratade upprört på Franska. De tog oss på en rejäl barrunda och jag njöt av livet varenda sekund.

Nu är jag sjuk, halsont och febrig. Önskar jag orkade ta mig ut, tänkte åka på marknad. Hänger på rummet och ser på film och TV, dricker te och är äcklig istället. Men det får  man vara ibland. Partiledardebatten gör mig glad för att de rödgröna knäcker och jag ber tysta böner om att det ska gå bra imorgon. Valvaka!

Fredrik Reinfeldt tror att han är Dalai Lama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0