To market, to market.

Lördagar är en klassisk marknadsdag i London. Därför ska jag dra mig upp ur sängen nu, slänga i mig lite frulle och sen åka till Borough Market vid London Bridge. Ska tydligen mest vara mat där, blir roligt.

I vårt rum har vi varsin hylla. Jag har ett kilo godis, böcker, smink och ett paraply. Becca har hårprodukter, övriga skönhetsprodukter och laktrissprit. Är roligt för det säger mycket om oss. Här om dagen skrattade jag väldigt mycket när vi höll på och fixa med rummet och Becca sa "Okej Emma, ska vi ha alla hårprodukter på samma ställe??". Jag har inga hårprodukter förutom en kam. Var roligt.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

åh, där var jag förra fredagen och köpte hem ostron, stora som bergsklippor!

2010-09-17 @ 18:16:13
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Emma

ja, man vill ju köpa allting! bara goa grejer!

2010-09-18 @ 15:02:03
URL: http://nejnejokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0