Ååh den kärleken.

Idag var det en kille som friade till sin flickvän på restaurangen. De hade fått reservera ett bord trots att man egentligen inte får och jag visste liksom att han skulle fria för det var en anteckning om det i datorn. Jag såg hans nervösa, flackande men bestämda blick och hennes ovetande babblande. Sen fick de champagne och han gick ner på knä och jag stod och stirrade och fick typ gåshud och sen kysstes de och höll varann i handen jättejättelänge. Sen tackade de mig. Ja varsegod liksom. Tack själv. Kärlek är väl rätt fint ändå antar jag.


Imorn kommer min mamma och min pappa. Det ska bli kult.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

åh, älskar att tjuvkika på sånadär romantiska små ögonblick! man borde samla på dem, spara dem i en liten ask!

2010-10-29 @ 01:19:21
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Anna

Hejsan ♥ Vill bara påminna så många som möjligt för att ingen skriv-älskare ska missa mitt projekt som främst riktar sig till dessa underbara personer som tycker lika mycket om vackra små texter om kärlek som mig! Jag håller nämligen på med ett projekt just nu där precis alla får vara med och bidra med fina kärleksberättelser som sedan kommer samlas ihop till en himlans fin bok om kärlek! Snart är det dock försent att vara med så det är just därför jag försöker nå ut nu till så många som möjligt! så om du vill läsa mer om detta så får du så hemskt gärna kika vidare på bloggen, pusspuss ♥

2010-11-01 @ 00:29:03
URL: http://omkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0