Utbränd vid 20 års ålder.

Alltså såhär ligger det till. Jag är så himla trött och i behov är ledighet och vila. runt 45 timmars arbetsveckor och 900 covers om dagen gör mig galen. Vill ha semester men måste uthärda en månad till sen blir det tio dagar ledigt. Det kommer bli så underbart på flera olika vis.

Känner mig dock otroligt löjlig som är såhär trött i hela kroppen efter endast ett och ett halvt års arbete. Hur fan kommer det kännas när jag är 65? Får se till att skaffa mig ett jobb där man får sitta ner och inte behöver bära saker och springa fram och tillbaka. Eccoskorna till trots, fan vad trött man blir i kroppen av ett tolvtimmarspass.

Jag ni hör ju själva. Jag låter som en tant redan. Minus svordomarna.

Två andra grejer. Jag kan inte prata eller skriva på svenska längre. Hatar det. Och Bräl är sjuk och låter som Darth Vader. Är ganska roligt men väldigt tråkigt också.

Kommentarer
Postat av: Sofie i San Francisco

Jag vet flera unga människor som är på gränsen till utbrända. Man får ta hand om sig själv mer!

2011-02-25 @ 00:09:46
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0